Ekstrakanaler

TV

Tilkøb af ekstrakanaler

Vi kan desværre ikke garantere, at denne side altid er helt opdateret i forhold til YouSees produkter og tjenester. Det er derfor vigtigt, at benytte YouSees egen side til at søge de senest opdaterede oplysninger, eller kontakte os direkte i vores butik, Grønnegade 11A.

Det er nu muligt at tilkøbe Ekstrakanaler fra grundpakken. Hidtil har det krævet mindst mellempakke, men det er nu ændret. For at tilkøbe Ekstrakanaler er der nogle tekniske forudsætninger der skal være opfyldt. Der er 2 alternativer, hvor den ene er at benytte sit tv, og købe en kortlæser - et såkaldt "CA modul".

Kortlæsere kan købes i vores butik til kr. 250,00

Desuden skal man have et YouSee programkort, der også kan fås i vores butik, eller bestilles direkte på nettet hos YouSee.

Er du overordnet tilfreds med grundpakken, men savner f.eks. TV2 SportX, TV2 News, Viasat Golf  eller andre udvalgte kanaler, er ekstrakanaler måske en mulighed for dig.

Du kan tilkøbe kanalerne enkeltvis, og indtil videre varierer priserne mellem 10,- kr. og 50,- kr. pr. stk.

Det skal du have:

Kortlæser: Engangsudgift på 250,- kr./stk. i vores butik, Grønnegade 11A.
Kortafgift: 0,- kr.
- Kanalerne kan købes enkeltvis til priser mellem 10,- & 50,- kr./stk.
- Der er mere end 100 kanaler at vælge imellem
Ekstrakort
hvis du vil have Ekstrakanalerne på 2 eller flere tv apparater, skal du købe en kortlæser til hvert tv. .
Programmerne koster ikke ekstra, selvom du har købt ekstrakort.
Salget

Ekstrakanaler kan bestilles i vores butik i Grønnegade 11A, i en YouSee butik eller direkte hos YouSee på telefon 7070 4040

En anden mulighed er at benytte en YouSee Boks, der har nøjagtig de samme muligheder for Bland Selv pakker og Ekstrakanaler. Samtidig får du en TV boks med optagefunktion, start forfra, arkiv tv m.m. Denne løsning kan lejes for 30 kr. pr. måned.