Tilslutning til Sæby Antenneforening

1. januar 2018

Tilslutningskampagne - du kan p.t. blive tilsluttet antenneforeningens kabelnet helt gratis. (Normalprisen er 995,- kr.)

Beløbet på 0,- kr. dækker følgende:

• Tilslutning til foreningens kabelnet
  • Én tv dåse eller ét tilslutningspunkt til husets interne installation

• Adgang til mere end 60 TV programmer, Info-kanal og 24 radioprogrammer, afhængig af programpakke

Hvad er ikke inkluderet i tilslutningsprisen:

• Nedgravning af stikkabel på egen grund er ikke inkluderet i prisen. Langt hovedparten af nye medlemmer nedgraver selv stikkablet, og får derfor ikke yderligere økonomiske omkostninger.
  • Er der mere end 2 stik i huset skal der sandsynligvis monteres en husforstærker. Vi anbefaler professionelle husforstærkere fra vores entreprenør, der leveres til 875,- kr. inkl. moms, men ekskl. montering á ca. ½ arbejdstime.
  • Yderligere tv dåser etableres gerne efter fast tilbud.

Tilbuddet er betinget af, at der er etableret kabelnet til den ønskede adresse. Er der ikke kabelnet på din gade er hovedreglen, at der mindst skal være 3 husstande i gaden, der ønsker tilslutning, før der vil blive etableret kabelnet. Er foranstående betingelser ikke opfyldt, gives der gerne individuelt tilbud på etablering af tilslutning.

NB: Normalprisen er 995,- kr. for enkelt tilslutninger.
I helt nye gader og områder, hvor vi i forvejen ikke har nedgravet net, vil vi gerne kontaktes vedrørende mulighederne (det drejer sig om meget få områder).

Ønsker du tilslutning, udfyldes nedenstående formular

Hvis der ikke kan tilsluttes til kampagneprisen på 0,- kr., bliver du altid kontaktet før vi fremsender kontrakten.
Det er vigtigt, at alle felter udfyldes præcist, så vi hurtigt kan fremsende tilslutningskontrakten.

Før du vælger programpakke bør du se indhold  og priser  (gælder ikke sommerhuse).