Sæby Antenneforening holder medlemsmøde på Hotel Viking

24/11/2019

Den 3. december kl. 19:00

I forbindelse med, at Discovery kanalerne i første omgang forsvinder den 1. januar, er tiden inde til et medlemsmøde, hvor vi dels orienterer om baggrunden for, hvorfor Discovery og YouSee i skrivende stund, endnu ikke har indgået en kontrakt for 2020.

Dernæst ønsker vi at orientere nærmere om mulighederne for at vælge en anden pakke, eksempelvis mellempakke Bland Selv, der er et attraktivt alternativ, specielt de sportsinteresserede.

YouSee vil være repræsenteret ved konsulent, Jesper Jensen.

Seneste opdatering frem mod medlemsmødet den 3. december

Status er, at vi i øjeblikket får rigtig mange henvendelser om: "Hvad sker der til januar"? Vores svar er, at vi faktisk ikke ved mere end offentligheden og pressens informationer. Vi ved dog, at der både fra Discoverys og YouSees side fortælles bredt om, at der fortsat forhandles på at nå til enighed.
Men - det er naturligvis kun den absolutte inderkreds, der ved hvor tæt vi er på  en aftale - sådan vil det altid være!

Dernæst er spørgsmålet: "Hvad bliver priserne i 2020"? Hertil kan vi oplyse, at vores prisstigninger er yderst moderate med 3 kr. i grundpakken, og 6 kr. i mellempakken. Fuldpakken er uændret.

Mange medlemmer overvejer, eller har allerede, skiftet til mellempakke Bland Selv. Nogle medlemmer kan med fordel supplere med Discoverys streamingtjeneste "Dplay", der er på tilbud i det første halve år af 2020 til kun 99 kr. pr. måned. Gør man det, opnår man et prisattraktivt alternativ til en fuldpakke, indtil der igen er en aftale mellem Discovery og YouSee!

De faste TV-pakker kan ses i menuen TV og radio, hvor også priserne fremgår i PDF oversigten.

Husk at se Xee programmerne "Sunday"  - det er vildt underholdende. Xee er tilgængelig for alle, da den er i grundpakken.