Ekstra TV kanaler henover påsken

03/04/2020

GLÆD jer - Alle tv-kunder får ekstra tv-kanaler i påsken

Vi er i en ekstraordinær situation, hvor det er relevant for alle danskere at kunne følge med i det daglige nyhedsflow. Derfor er ikke mindst live-tv vigtigt lige nu, og vi vil gerne gøre nyheder fra både Danmark og udlandet let tilgængelig for alle kunder, men også give endnu flere muligheder for at finde underholdning til hele familien hjemme i stuen.

Alle ser væsentligt mere tv i denne særlige situation. I påsken åbner vi løbende op for masser af nye tv-kanaler, som I kan se fra 3.-17. april. Så skulle der gerne være ekstra underholdning til både børn og voksne, der trænger til adspredelse eller noget at samles om.

Det betyder bl.a., at alle medlemmer får adgang til alle tv-kanaler fra TV2, NENT og Disney. Samt en lang række tv-kanaler, hvor vi kan fordybe os i historie- og naturprogrammer eller finde ny underholdning til børnene.

Du får tv-kanalerne automatisk, og du kan se kanalerne her

Sæby Antenneforenings normale kanalmønster, hvor standard kanalpladserne er angivet. (bemærk, at der åbnes for en del flere kanaler end der er i vores faste pakker.

NB: Har du en almindelig fast tv-pakke, ligger kanalerne typisk på en kanalplads højere end 100 - eksempelvis TV2 News på 108 osv.
Har du en tv bland Selv pakke, ligger kanalerne typisk under kanalplads 100, men enkelte vil dog være på en kanalplads højere end kanalplads 100.

Det er muligt, at du skal lave en kanalsøgning for at se alle de nye kanaler på dit tv. Har du en tv-boks, kan det være nødvendigt at genstarte den ved at slukke og tænde for strømmen. Har du en favoritliste på dit tv eller tv-boks, skal den ligeledes slå den fra for at finde de nye kanaler.

Kanalerne tilføjes som skrevet automatisk, og de vil også være tilgængelige via YouSee Tv & Film-appen og via tv.yousee.dk.

God fornøjelse – og pas godt på hinanden i denne vanskelige "Corona" tid.