Ændringer på streaming

12/04/2022

Streaming:

Som flere af jer sikkert har bemærket i diverse nyheder, så har NENT strammet lidt op på deres TV3-kanaler med sport, som fremover kun tillader én stream ad gangen

Streamingtjenesten YouSee TV & Film tillader ellers at der er op til fem enheder tilknyttet. Fra disse enheder kan der være op til fire aktive samtidig, dvs. streame hvert sit. For kanaler fra Viasat og TV 2 gælder dog den yderligere begrænsning at det kun er muligt at streame to kanaler samtidig fra familien.

Man kan eksempelvis streame TV3 og 3+ samtidig, men ikke f.eks. TV3, 3+ og 3 Puls samtidig. Eller man kan streame TV 2 og TV 2 News samtidig, men ikke TV 2, TV 2 Charlie og TV 2 News samtidig. Kun 2 kanaler fra de familier ad gangen.

Nu har selskabet bag TV3-kanalerne, NENT, indført yderligere begrænsninger som rammer TV3-kanalerne med sport, så samme kanal kun kan ses ét sted ad gangen. Så ikke noget med at se Champions League fodbold på 3+ fra to enheder som hidtil. Nu er det kun muligt at se kanalen på én enhed ad gangen.

Begrænsningerne på én stream ad gangen gælder for tv-kanalerne 3+, TV3 Sport og TV3 Max.

Bemærk at YouSee Tv-boks ikke tæller med som en enhed.