Fejl & kvalitet

Fejl på Bredbånd & Telefoni

Har du fejl eller problemer med dit Bredbånd eller Telefoni, skal du kontakte SAFnet support på 9846 4646

På telefonindgangen præsenteres du for en tastemenu, der kan dirigere dit kald det rigtige sted hen.

Supporttelefonen har åbent på hverdage fra kl. 9:00 - kl. 21:00, og i weekend og helligdage fra kl. 11:00 - kl. 21:00.

Inden du fejlmelder, kan du i første omgang forsøge at tænde og slukke dit modem og router samt genstarte dine PC'er eller Tablets.

NB: Det er vigtigt, at du fejlmelder din forbindelse hvis du oplever fejl, så eventuelle fejl kan identificeres og rettes hurtigst muligt.

Inden du fejlmelder TV

Hvis du har flere fjernsyn, så undersøg om fejlen optræder på samtlige apparater. Kontroller om antennestikkene er på plads og om der evt. er brud på kablet. Vigtigt - det er kun godkendte kabler, stik og fordelere der kan sikre et fejlfrit godt signal. Forældet installationsmateriel giver typisk sort skærm eller pixeleringer. Undersøg eventuelt om naboerne har samme fejl.

Hvis der er tale om dårlig kvalitet eller pixeleringer - se yderligere her

Meld fejl på TV signalet til

Dansk Kabel TV A/S, Ritavej 42, 9000 Aalborg er vores servicepartner.

Fejlmelding skal til Sæby AF på telefon 9846 4646
NB: Uden for åbningstiden stilles videre til vagthavende tekniker hos Dansk Kabel TV.

Aften- og weekendvagt på samme tlf.nr., men her skal beskeden dog indtales på telefonsvarer, hvorefter du vil blive kontaktet.

NB: Det er vigtigt, at du fejlmelder hvis du oplever fejl, så eventuelle fejl kan identificeres og rettes hurtigst muligt.

Spørgsmål?

Kontakt os

Sæby Antenneforening
Grønnegade 11A, 9300 Sæby

Tlf nr: 9846 4646