Fejl på Internet
Har du fejl eller problemer med dit Internet, skal du kontakte SAFnet support på 9846 4646
På telefonindgangen præsenteres du for en taste menu, der kan dirigere dit kald det rigtige sted hen.
Supporttelefonen har åbent på hverdage fra kl. 9:00 – kl. 21:30, og i weekend og helligdage fra kl. 11:00 – kl. 21:30.
Inden du fejlmelder, kan du i første omgang forsøge at tænde og slukke din router samt genstarte dine PC’er eller Tablets.
NB: Det er vigtigt, at du fejlmelder din forbindelse hvis du oplever fejl, så eventuelle fejl kan identificeres og rettes hurtigst muligt.
Inden du fejlmelder Tv
Hvis du har flere fjernsyn, så undersøg om fejlen optræder på samtlige apparater.
Kontroller om antennestikkene er på plads og om der evt. er brud på kablet. Vigtigt – det er kun godkendte kabler, stik og fordelere der kan sikre et fejlfrit godt signal.
Forældet installationsmateriel giver typisk sort skærm eller pixeleringer. Undersøg eventuelt om naboerne har samme fejl.
Hvis der er tale om dårlig kvalitet eller pixeleringer – Klik nedenfor:
Meld fejl på Tv signalet
Fejlmelding skal til SAFnet på telefon 9846 4646 tast 1
NB: Det er vigtigt, at du fejlmelder hvis du oplever fejl, så eventuelle fejl kan identificeres og rettes hurtigst muligt.