01/03/2021 kl. 10:17 - Status: løst
Opdateret lørdag d. 6 marts kl. 22.40
Forudsat, at indstillingerne af mailserver i mailprogrammerne er korrekte, har mailfunktionen nu været i orden det seneste døgn. Har du pga. information på dit mailprogram, ændret adgangskode, kan vi på kontoret hjælpe med ny adgangskode fra på mandag.
Det er vigtigt, at mailserver er sat korrekt op - gn25.gullestrupnet.dk fungerer ikke mere.
Se mailopsætning her
Opdateret fredag d. 5. marts kl. 23.00
Vigtig information: Har du i din mailopsætning benyttet gn25.gullestrupnet.dk som mailservere, SKAL det ændres til mail.safnet.dk (gælder for alle vores mailadresser uanset hvilket af vores domæner der er tale om)
Opdateret fredag d. 5. marts kl. 12.30
Mailadresser, der ender på:
@safnet.dk og safmail.dk
fungerer nu for nye mails.
Mailadresser, der ender på:
@safturbo.dk, @safpost.dk, @safone.dk, @saf9300.dk, @saf1.dk, @saf2.dk, @saf3.dk, @saebynet.dk, @9300saeby.dk, @9300net.dk:
forventes at fungere i løbet af dagen/aftenen idag.
For alle adresser gælder følgende:
Tidligere/gamle mails bliver leveret i løbet af weekenden.
Mails, der er afsendt til dig/jer i fejlperioden, bliver leveret med mindre at afsender har fået besked på, at du/I ikke har modtaget mailen.
HUSK: Afventer du/I vigtige beskeder fra det Offentlige - log ind på eboks.dk for at tjekke om du har fået beskeder.
Klik her for at gå direkte til eboks.dk
Opdateret torsdag d. 4. marts kl. 15.00
Fejlen er desværre endnu ikke løst, men vores udbyder arbejder hårdt for at få fejlen løst.
Vi beklager endnu en gang de gener, dette må medføre.
Opdateret onsdag d. 3. marts kl. 12.30:
Vi har desværre stadig fejl på mailserveren, hvilket vi beklager rigtig meget.
Vi kender desværre ikke den endelige tidshorisont, men der arbejdes på højtryk for at få det løst.
Så snart alt fungerer, vil denne driftsinfo blive markeret som "løst"
NB: Systemet kan sporadisk fungere, og dermed vil enkelte eller nogle mails kunne komme ind.
1. marts 2021
Vi har desværre fejl på en mailserver hos vores mailudbyder.
Der arbejdes ihærdigt med at få genetableret og konverteret alle mails over i et nyt systemsetup.
Vi forventer problemerne løst i løbet af dagen den 1. marts. Når vi igen er kørende har Webmail siden fået nyt layout, idet det har været nødvendigt at opgradere til en ny version.
NB: Systemet kan sporadisk fungere, og dermed vil enkelte eller nogle mails kunne komme ind. Vi kan desværre ikke love helt fejlfri kørsel før sidst på dagen i dag.
Vi beklager de gener det medfører.