SAFnet Bredbånd - kvalitet til faste lave priser!

Med SAFnet får du kvalitetsbredbånd til meget fordelagtige priser, garanterede hastigheder og gebyrfri betaling!

Kom ind i vores butik, hvor du får dit modem med hjem med det samme. 20 minutter senere er du online på nettet, klar til at surfe og streame!

Se priserne her

Hvad sker der med tv-pakkerne, og hvorfor denne mediestorm?

Som mange sikkert har bemærket, er der i øjeblikket en hæftig debat om YouSees tv-pakker fra nytår 2020. Problematikken består i, at Discoverys kanaler fjernes fra de faste tv-pakker.

Årsagen udspringer af, at Discovery endnu engang har forlangt en for voldsom prisstigning for deres tv-udbud. Det er ikke første gang Discovery er i priskonflikt. Senest i 2016, hvor Canal Digital lukkede for signalet 1. februar, men allerede 11. februar var der indgået en ny aftalte.

Konkret forholder det sig således, at de 11 Discovery kanaler hver især har en meget lav seerandel. Samlet ligger andelen på 10%, men omkostninger ville i givet fald komme til at udgøre 25% af selve programprisen.

Der er for Sæby AF ingen tvivl om, at kanalerne ikke vil blive fjernet fra udbuddet. Alene af den grund, at Discovery mister halvdelen af sine indtægter på programsalg, hvortil skal lægges reklameindtægter, som naturligvis også halveres!

Disse parametre følges ad som en naturlov. Dette tab KAN Discovery ikke bære!

Vi har også bemærket pris udmeldingerne fra f.eks. STOFA, der fra nytår, hæver mellempakkens pris med 480,- kr. årligt.

Der har i en for lang årrække været en tendens til, at den ene sportskanal kommer til efter den anden, hvorefter sportsaktiviteterne spredes på de forskellige kanaler. Målet har naturligvis været, at forbrugerne skulle gøres afhængige af en del af indholdet i en de enkelte kanaler.

Det er et emne med en masse for og imod hvad der er rigtigst, men de fleste ytringer peger i retning af, at tv-pakkerne helst ikke skal stige i pris.

Ser vi på vores erfaringer med Bland Selv kanalvalg i vores butik, er det bestemt ikke Discoverys kanaler der primært vælges, snarere tværtimod. Når det er sagt, bestræber vi os meget kontant på at kunne levere præcis det indhold og de kanaler medlemmerne ønsker, og det vil med største sandsynlighed også fastholdes efter den 1. januar 2020. Begge parter er nødsaget til at blive enige, ellers taber, primært Discovery, for meget.

Se også Discoverys tidligere konflikt med Canal Digital i 2016

Her kan du se seerandelen på de forskellige TV programmer og Programudbydere

Nyhed - Streamingtjenester er nu en del af Bland Selv TV pakkerne

Vi har nu mulighed for at tilbyde udvalgte streamingtjenester som en del af TV Bland Selv produktet. Det er samtidig en fantastisk mulighed for at samle dine TV og streaming behov i en og samme pakke!

Du kan se en kort video om mulighederne her

Du kan også klikke på YouSees præsentation til højre for denne tekst, hvor der også er mere information at hente.

Har du brug for yderligere information, er du velkommen i butikken, eller kontakt os via telefon eller på mail.

Aktuelle nyheder & informationer